tag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post6715777207624211566..comments2023-11-06T20:07:24.505+02:00Comments on Länsimetron liityntälinjasto: Länsimetron liityntälinjastosuunnitelman kuulumisetUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-19408007006924260242016-05-10T14:16:43.040+03:002016-05-10T14:16:43.040+03:00Sivistymättömiä ihmisiä olette kyllä kaikki. Ne, j...Sivistymättömiä ihmisiä olette kyllä kaikki. Ne, jotka harkitsevatkin ostavansa toista autoa: ensimmäinen saastuttaa jo valmiiksi! Ajatelkaa luontoa ja pakokaasun aiheuttamia saasteita.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-10416572943777664462015-12-14T16:03:41.683+02:002015-12-14T16:03:41.683+02:00Tämä tuleva metro ei ole ihmisiä varten.
Meillä ...Tämä tuleva metro ei ole ihmisiä varten. <br /><br />Meillä oli tasaisesti rakennettu Espoo ja hyvät bussiyhteydet kaikkialle. Nyt kaikkien pitää pakkautua Etelä-Espoon metropysäkeille.<br /><br />Vai kuinka perustelette sen, että nykyisen yhden bussiyhteyden sijasta tulevaisuudessa matkustan Latokaskesta Meilahteen 3:lla kulkuneuvolla. Lisäksi viikonloppuisin odottelen Otaniemessä puoli tuntia bussia 551.<br /><br />Keskustaan tulen pääsemään 2:lla kulkuvälineellä yhden sijaan ja paljon hitaammin.<br /><br />Vanhuksille tämä kulkuneuvon vaihtaminen on todella hankalaa. Mahtuuko edes istumaan? Vaan ei kai sillä ole mitään väliä. Onhan meillä metro!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-69092659681329098722015-05-21T15:42:04.716+03:002015-05-21T15:42:04.716+03:00Miksi linjan 195 poistamisesta aiheutuvat ongelmat...Miksi linjan 195 poistamisesta aiheutuvat ongelmat on jätetty täysin huomiotta? Espoon tiet tulevat ruuhkautumaan todella, todella pahasti näiden päätösten myötä. Ensin väkisin tehdään huono päätös rakentaa tynkämetro, ja sitten vielä moninkertaisesti typerämpi päätös lakkauttaa lähes kaikki bussilinjat Espoosta, myös ne, jotka eivät kulje metron lähelläkään. Ei taida kovin montaa julkisen liikenteen käyttäjää olla näissä päätöksen tekijöissä. Kukkahatut päässä vaan kuvitellaan, että ihmisille on aivan sama meneekö päivittäiseen työmatkaan entisen 45 minuutin sijaan 1,5 tuntia tai entisen 25 minuutin sijaan 50 minuuttia. Tai että on ihan tosi kätevää entisen ovelta ovelle kulkeneen bussin sijaan kulkea kahdella eri bussilla, matkustaa maan alle metroon, odotella metroa ja taas matkustaa maan päälle. Onpas ihan hirveän kivaa. Ei varmaan kukaan alakaan harkita toisen auton ostoa tässä vaiheessa... Voisiko näitä päätöksiä tekevä joukkio vaikka kokeilla pari viikkoa tuollaista matkustustapaa itse? Kenelläkään teistä ei varmaan ole päiväkoti-ikäisiä lapsia tai pikkukoululaisia? Kukaan teistä ei varmaan kuskaa lapsiaan iltaisin harrastuksiin julkisilla? Saman tien voisivat hyvät veronmaksajat muuttaa Espoosta johonkin kehyskuntaan, koska yhteydet laskivat juuri jonnekin Vihdin- Lohjan tasolle. Suuret kiitokset.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-50321426565743134632015-05-03T14:31:30.554+03:002015-05-03T14:31:30.554+03:00Pieni sivukevennys:
Bussi 132 on kulkenut vakaat...Pieni sivukevennys: <br /><br />Bussi 132 on kulkenut vakaata reittiään suunnilleen vuodesta 1970, siis yli 40 vuotta (on tosiaan pysynyt käytännössä sillä samalla reitillä), ja lienee suorastaan legendaarinen.<br /><br />Metron myötä linja poistuu. Ansaitsisi ainakin asianmukaisen muistojuhlan!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-27157832822930177362015-04-26T21:51:39.525+03:002015-04-26T21:51:39.525+03:00Eipä täällä esitetyillä mielipiteillä ole ollut ko...Eipä täällä esitetyillä mielipiteillä ole ollut koko blogin aikana mitään merkitystä.<br /><br />Miksi tuo juhanilan alue on niin tärkeä, asuuko siellä joku HSL:n hallituksen jäsen tai kaveri? Pelkkää pientalo-aluetta, eikä alueella alunperin ole ollut kovin kummoista joukkoliikennettä? Minusta on pöyristyttävää, että välille Latokaski-Olari-Meilahti on suoran yhteyden (195) lakkautuksen jälkeen kuljettava kolmella kulkuvälineellä matka-ajasta puhumattakaan. Saisikin perustelut miksi väli juhanila-Tapiola oli tätä tärkeämpi, vaikka 195 -linjan puolesta useat kaupunginosayhdistyksetkin ottivat kantaa? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5463274019959403268.post-2431133557517193052015-02-01T12:15:05.320+02:002015-02-01T12:15:05.320+02:00En halua istua joka etanabussissa 40 minuuttia Ta...En halua istua joka etanabussissa 40 minuuttia Tapiolaan jotta voisin rämpiä rakennustyömaan poikki vaihtaakseni metroon joten ostin auton ja lopetin julkisen liikenteen käytön kokonaan. En käsitä miksi tulevan linjan 124 matkustajat pakotetaan Tapiolaan- en asioi siellä ikinä muutenkaan. Kiitos HSL kun kuuntelette asiakkaita. Not.Anonymousnoreply@blogger.com